Om att försöka göra sig brun

Tänkte att jag skulle testa på brun utan sol så här innan jag åker på spa, är så rackarns blekfet så det skriker om det. Gick till affären och stod en stund vid hyllan och tittade, en annan kund rekommenderade Tan in a can och då slog jag till med den.
 
I går kväll sprayade jag mig, oj oj oj, vad svårt och flammigt och konstigt det blev. Det prickade sig och rann och kladdade. Det här var nog ingen bra produkt för nybörjare.
 
I dag har jag skrubbat fotsulorna med klorin för de blev bajsbruna (sprayade självklart inte dom men de rann ner på golvet där jag stod) jag är randig på en del ställen och stretchmärkena jag har på kroppen efter tidigare viktuppgång och fem barn blev synliga zebraränder.
 
Men brun blev jag (där det blev jämt dårå) och om man får in snittsen kanske det kan bli riktigt fint men man kanske inte ska pröva dagarna innan men ska gå på spa och få massage osv för det ser lite skumt ut på vissa ställen.
 
Hälsningar Zebran ;-)
 
 
 
 

Kommentera här: