Om att vara lite mer peppad än imorse

Sista barnet av åtta barn gick strax innan klockan fem då var det att snabbt slänga fram mat till Lowe som skulle ha fotbollsträning klockan sex.
Sen fick jag äntligen sätta mig och bara vara en liten stund, Mille är ute och de två finntrollen som är hemma är på sina rum.
 
Phuuu, andas ut och andas in.
 
Sen ikväll ska vi köra det första stenhårda benpasset som vår tränare utformat (den nya, riktiga PT inte den online dårå) känner mig skit peppad att kötta på och hoppas jag klarar av hela passet!
 
Sen kör vi måndag-onsdag-fredag på gymmet och söndagar så ska vi träna med barnen, tränaren är riktigt påhittig som tänkte ut ett pass  ute med Mille och Lowe, de kommer tycka det är jättekul och det är kul för oss också att göra saker med barnen som även gör något för oss.
Win-win situation lixom! :-)
 
Nu en kopp grönt te för att värma upp mig, jag blir så kall när jag är ute med dagbarnen jämt, trots vinterjackan, nu vill jag ha vååår!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: