Om vikten och sånt

Vägde mig idag igen och har gått ner lite till, men det går så otroligt långsamt bara.
 
Jag blir otålig och så slutar jag att äta helt och så blir det knas i alla fall.
Nu måste jag skärpa till mig när det gäller maten för jag kan ju inte orka leva på proteindrinkar och grönt te och massor av vatten.
 
Idag när vi firade dottern med frukost på sängen så mumsade familjen på muffins med grädde och strössel, jag drack citronvatten och proteindrink sen te och vitaminer.
 
Sen började jag tänka lite och gjorde en fruktsallad med kvarg, vanilj och sötningsmedel så jag åt något riktigt i alla fall.
 
Jag har definitivt ätstörningar men hur i hela friden går man ner i vikt utan att trigga igång allt.
 
Just nu så cirkulerar allt i mitt liv runt att äta eller inte äta, jag tänker på vad och när jag ska äta när jag somnar och när jag vaknar osv,
suck! 
 
Jag vet inte vad jag ska äta när vi firar dottern lite senare idag med middag som hon får välja, ska jag äta det hon väljer och då vet jag att jag tappar allt och överäter så jag går upp i vikt och får kämpa som fan at få bort det eller ska jag peta i en sallad och titta surt på de som kan äta vad de vill utan att det märks?
 
 
 

Kommentera här: