Sista arbetsdagen denna vecka

Yey
 
Nu är det snart lördag!
 
Men först så är det torsdag och vi har kalas på eftermiddagen med ballonger och present (ett av dagbarnen fyller år) och så är det ledig dag imorgon och då ska jag ha en lugn dag och fartfylld på samma gång, först hemma sen ska jag och G träffa en Personlig tränare som har gjort ett träningsschema till oss och som ska gå igenom det med oss så vi gör rätt och får ett bra upplägg.
 
Så spännande!
 
Det blev ingen träning igår :( för det var möte på gården och yadayadayada det drog som vanligt ut på tiden för det ska pratas fram och tillbaka om ointressanta saker av ointressanta människor som inte har något annat liv än att tycka saker om gemensamma ytor runt husen. 
 
Men nu är det torsdag och jag ska kicka igång den här dagen med en kopp grönt te.
 
 

Kommentarer:

1 Carola:

skriven

Du kanske bör tänka på vad du skriver med tanke på att det kan finnas fler grannar än jag som läser detta...ointressanta människor? Va inte så snällt skrivet och dessutom är garagen i ett stort behov av renovering

Svar: Fast det här är min blogg och jag kan skriva det jag tycker och känner här, MIN ventil. Om man inte är intresserad av vad jag skriver/ tycker/ känner så vad gör man här i så fall? Detta är en dagboksblogg om mig, jag tänker inte fundera på om det jag skriver just den stunden jag skriver det inte borde skrivas på grund av vem som kanske läser. Kram Viktoria
Avell

2 Marie-Louise:

skriven

tyvärr kommer negativa kommentarer alltid att komma :( Kram vännen

Svar: Jo jag vet, det här var första gången så jag blev lite paff. Kram ❤️
Avell

Kommentera här: