Piff och sånt

I dag är jag ledig och har småtrollen hemma, det regnar så de klättrar praktiskt taget på väggarna men strunt samma för i morgonkväll ska den här mamman få egentid av hög kvalité (förhoppningsvis),
yey!
 
Nu är det pifftid, jag färgar håret och ska lägga en ansiktsmask och strax hoppa i badet.
Man får väl vara lite ego ibland och försöka göra det bästa av det lilla man har så att säga. Nu förtiden kräver ju kroppen mycket mer underhåll för att se något så när ut när man går ut.
 
I morgonkväll går båten och då blir det finmiddag och en massa kul och kanske en och annan smarrig drink tillsammans med bästaste V.
På söndag morgon ska vi få vip-shopa i taxfreebutiken med rabatt på allt, jag sitter och funderar på om det är någon bra kräm man bara måste köpa eller om jag ska köpa parfym för hela slanten, vi får se vad det blir.
 
Jag tänker bara handla till mig själv denna gången, inget godis till barnen alls, de äter så mycket godis i allafall..
 
 Det ska bli en riktigt egomysresa det här och det ska bli så kul!!
 
 
 
 
 

Kommentera här: