God morgon måndag!

Helgen gick verkligen i kalaset tecken.  
 
I fredags fyllde Lowe sju år och fick paket och frukost på sängen sen var det skola och jobb,  på kvällen valde han pizza till middag och en chokladtårta.  
G skulle spela inne i stan med bandet så han tog gitarren och åkte och jag och barnen kröp ner i  soffan och såg på film.  
 
Lördagen sov vi länge ( trollen är rätt förkylda just nu)  och sen åkte vi till ett lekland och hade barnkalas,  det var värt varenda krona och barnen hade jättekul. 
 
Sen hem och städa och så blev det söndag.
 
Vi hade ett kalas till då med släkten.
Min bror kom med sin fru och son (de har nyligen fått barn, en treårig underbar liten kille) och lillkillen var så god och glad och lekte ned mina småtroll och det var jätteroligt att se.  
 
När vi kalasat klart så packade jag allt jag ska ha med till Prag, trodde jag skulle ha en full väska men den vägde bars ca 10 kg så då kan jag handla tio till om jag vill! 
 
Första tårtan!
 
Kalastime på Kaatach:
Andra tårtan, en fotbollstårta som G har gjort!
'
 

Kommentera här: