Kul dag!

I dag har jag haft en riktigt kul dag, jag har lekt fotograf och delvis stylist. Skitkul faktiskt!
 
Gs band behövde ta lite nya bilder och tyckte jag kunde få göra jobbet och det gjorde jag ordentligt, jag låg, kröp runt på alla fyra, stod på stege och satt på marken och fotograferade så jag har jobbat ganska så hårt faktiskt.
 
Hoppas de blir nöjda med bilderna.
 
Jag är inte så duktig på redigering (har för dåligt tålamod, det tar ju för lång tid att sitta och pilla, jag vill vara klar med en gång så jag snabbredigerar oftast mina bilder i Photoscape istället) så den riktiga redigeringen av de bästa bilderna denna session överlåter jag till G.
 
Här är ett smakprov jag snabbredigerade nu på kvällen: 
 
Obs, detta är inga officiella bilder på bandet utan dessa bilder är mest på kul.
 
 

Kommentera här: