Om helgen

Mår inte så bra just nu, känner mig stressad, förvirrad och konstig, hjärnan är konstig och orden fastnar i ett tingeltangel av tankar och saker jag borde komma ihåg.
Undra om det är så här att vara dement?
 
Kom på idag att jag inte ätit mina vitaminer på ett tag så förhoppningsvis kan det vara det som spökar, någon extrem brist eller något.
Åkte och handlade upp halva hälsokostaffären på vitaminer och mineraler jag kan tänkas behöva.
Tror jag ska ringa doktorn imorgon.
 
Det är otäckt när hjärnan inte fungerar och det enda som verkar vettigt är att sova som en komapatient.
 
I helgen har jag som sagt inte varit särskilt aktiv som ni nog förstår.  
Men vi har ändå hunnit med leklandet  i fredags och en välgörande tur i skogen men G igår.
 
Åt favvosalladen på Andys lekland i fredags och G åkte kana med småtrollen.

I skogen tog jag några bilder också, mest på svampar men även en orm (eller snok eller nått) och en ekorre som studsade förbi.
 
 

Kommentera här: