Prag ♥ del 3

Jag har en del till bilder på denna fantastiska staden som jag gärna visar så här kommer del tre, jag längtar tillbaka jättemycket när jag går igenom alla bilder (kanske är det lite för att jag är hemma med en rätt grinig sjuåring som har ont i magen då och då och är understimulerad resten av tiden, jag tycker det är så svårt att hitta på något när man vabbar. Jag tror han skulle må bra av att röra på sig lite men tycker det är så pinsamt om jag skulle stöta på någon ute då..) 
 
Vi drack en del kaffe denna resa, till och med jag som inte alls tycker om kaffe tog en och annan latte (med mycket sötningsmedel ska jag tillägga) bara för de såg så goda ut :-)
Resans godaste sallad, varm camembertost på en bädd av blandad sallad, mums!
Finaste G ♥
På hotellet fanns en del riktigt coola möbler.
Det finns mycket att se vid  Gamla stans stora torg, bland annat den astronomiska klockan, Prazsky Orloj men det är vääldigt mycket folk.
 
 

Kommentera här: