Att ha en trasig hjärna

Jag har varit till läkaren igen och är nu fortsatt sjukskriven till 1 mars.
 
Trodde det skulle vara bättre vid det här laget men det är det inte.
 
Igår förklarade läkaren återigen hur jag fungerar.
Jag har inte lyssnat ordentligt på alla varningar som hjärnan och kroppen skickat det senaste året så därför stängde hjärnan helt enkelt av en massa funktioner för att vila.
Jag är en dement idiot just nu och det är extremt frustrerande.
 
Orden blir fel och jag kommer inte ihåg vad saker heter helt plötsligt, närminnet är galet och det känns som om det är en tjock smet som blockerar allt i skallen.
 
Men en sak funkar och det är visst väldigt vanligt, den kreativa delen i hjärnan, den delen man inte haft tid att släppa fram på grund av all stress, har satt igång. Jag ritar och pysslar och flyttar runt på prylar och är helt fast i att glo på inredningskonton på instagram.
 
Nu glömde jag faktiskt bort vart jag skulle komma med detta inlägg så jag återkommer senare, hej.
 
 

 

Kommentera här: