Helg i stugan

Helgen som gick var vi (så klart) i stugan från fredagskväll till söndagskväll.
 
Vi kom iväg väldigt sent för småtrollen ville vänta på storebror som kom från Cypern då på kvällen med presenter och roliga berättelser om resan.
Sen hade vi en riktigt skön helg med en hel del vila och lite loppis och så hjälpte vi till att sälja fika också men det var mest G som stod för den biten.
 
Jag har börjat med ny medicin och känner mig lite upp och ner så här i början och har ibland pupiller som värsta knarkaren så jag håller mig lite undan från folk.
 
På landet växer det så det knakar men lite senare än här i Stockholm har jag märkt som tex Syrenerna slog ut tidigare här hemma. Det är väl kanske en annan växt zon eller nått.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

Fina bilder!

Svar: Tack :)
Avell

2 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket:)
Avell

Kommentera här: