Här ekar det fortfarande tomt tyvärr

Tomt i både kropp och själ.
 
Är ff sjukskriven pga utmattningssyndrom och det har inte blivit bättre snarare tvärt om,  jag är liksom helt handlingsförlamad vissa dagar och det är hemskt.
 
Har inget att direkt se fram emot, dagarna bara kommer och går, flyter in i varandra som om tiden både står still och rusar på alldeles för fort på samma gång.
 
Var ute en stund igår med yngste trollet, sen var jag slut i både huvud och själ, så jävla tråkigt.
 
Jag är levande död och vet inte riktigt hur man tar sig ur sånt här, läkaren säger att det bara är att vänta..
 
Det är ju ingen som hör av sig heller, jo någon jobbarkompis smsar när det börjar närma  sig förnyelse av sjukskrivningen med frågor om jag kommer tillbaka nu?
Ingen annan, så man är inte bara borta i skallen utan borta från världen oxå känns det som, men det blir kanske bättre nångång hoppas jag.
 
Kram på er som fortfarande tittar in här då  och då!
 
 

Kommentera här: