Halvägs till tordag

 
 
Jag håller siktet låst på torsdagskväll då jag får åka till Drömstugan igen, fram tills dess är det en hel del rätt jobbiga möten och tider.
 
Idag påbörjades äntligen utredningen av trollet som inte vill.
 
Vi har suttit och berättat om praktiskt taget alla händelser och annat från starten av graviditeten till strax innan förskoleklass starten och nästa möte ska vi gå igenom fram till idag, allt från sjukdomar till utvecklingsfaser, rubbet.
 
Tiden kändes alldeles för kort så både jag och G pratade väldigt fort för att få in så mycket som möjligt för vi vill ju att trollet ska få hjälp med det som är jobbigt och som vi inte kan hjälpa trollet med.
 
Jag skäms inte att genom gå en utredning av mitt barn, jag tror det kan hjälpa och ge trollungen min en bättre skolgång och gladare framtid.
 
Jag hoppas och tror att det här är en början till ett lättare liv i vår familj.
 

Kommentera här: