Skärtorsdag

Häpp, sä var arbetsveckan nästan slut, bara en dags arbete och så blir det ledigt i fyra dagar, ojojoj!
 
Igår var det inte så kul på jobbet, det var bara jag och en vikarie som jobbade och vi hade tio små att ta hand om. Jag känner av min rygg mer och mer, brukar inte ha ont i dan men alla sneda och vridna lyft hela tiden gör att kroppen säger ifrån. Lyfte upp och ner från skötbordet ca 30 gånger och när vi är ute går tiden åt till att resa upp små som fallit och då är det svårt att lyfta "rätt".
 
Det ska bli skönt med ledighet fast vi ska stressa landet runt denna påsk, till både Norrtälje och Trosa.
 
Idag börjar jag senare och tar en lugn morgon, G lämnar trollen och jag slappar i pyjamasen tills jag ska åka.
 
Ha en bra dag och flyg inte vilse ikväll där ute!
 
 

Kommentera här: