Snart nytt år och nytt liv?

Jag har anmält mig till något som heter I-formkampen.

Det är en slags tävling där den som går ner mest i procent till startvikten vinner ett årskort på gymmet.

Jag har inte anmält mig för att vinna men för allt som man får hjälp med.

Under 8 veckor så träffas man i grupp varje söndag och väger in sig, provar på nya träningsformer mm.

Man får fri tillgång till I-forms anläggning och gruppträningar under dessa veckor.

Man får ett induviduellt kostprogram att följa.

Regelbundna tester av fettmängd mm.

Regelbundna konitionstester.

Gympraktik och induviduellt täningsprogram.

Personlig coachning alltså tillgång till personlig tränare när jag behöver.

Det känns lite läskigt med själva tävlingsmomentet för jag är ingen tävlingsmänniska alls men om jag kommer med så ska jag ge 110 %. Så det så!!

Om jag får en plats så börjar kampen i mitten av januari...

Kommentera här: