Återfall

Efter att varit duktig hela veckan med detoxtabletter, grönsaksoppor, sallder och "ren" mat utan mjölk, koffein eller annat omyttigt åkte jag dit (eller ska man säga tog jag mig?) ett ordentligt återfall i går och det fortsatte i dag med en rasande fart..

:(
Det började med att klockan blev mycket och vi stessade över maten och så skramlade vi ihop lite småpengar här hemma och stack iväg till den lokala pizzerian för att inhandla middag, jo, jag tog en ganska nyttig kycklingsallad och tänkte hålla mig vid det men undertiden familjemedlemmarnas pizzor lagades tog vi en liten tur in på Rusta som ligger bredvid och där hittade jag en stor burk med mitt favritgodisblandning och jag kunde inte låta bli att handla.

Men alltså en stoor burk med gele´godis, varför köpte jag det?
Idiot!!
Jaha, så efter maten så smakade jag bit efter bit, mådde illa och fick en kraftig dumpning from hell.. det kunde jag ju räknat ut men ändå åt jag?!
Somnade av dumpningen sov hela kvällen som i koma, hade någon smällt av en bomb eller något hadde jag aldrig hört det.

Vaknade och tog ett glas mjölk och några bitar till av godiset, dumpade igen (är jag heeelt dum i huvudet eller?) och somnade för natten..

Så imorse kunde jag inte låta bli godiset heller men nu har familjen hjälpt mig att äta upp det så nu slipper jag att må dåligt igen men nu måste jag ta mig tillbaka till att äta bra igen och inte ge upp!

Kommentera här: