Detox dag två

Jaha, nu kom den berömda huvudvärken då.

Ja, det beror på koffeinbristen just nu. Jag dricker ju löjligt mycket (svart jordgubbs)te i vanliga fall.

Det är typ min enda vätsketillförsel en vanlig dag men nu är det grönt te och vatten som gäller.
Och inte ska jag ta någon tablett heller men jag kanske fuskar och tar en alvedon för jag vill må bra på småkillarnas Vegadagsfest på förskolan.

Jag har hunnit med en Pw på nästan 4 km men får ta Yogapasset i kväll.

Idag ser detoxen ut så här:

Grönt te och vitaminer,
"Pajala"gröt till frukost
Spenat/broccolisoppa till lunch
Lite mer av soppan till mellis.
Kanske lite fusk fika på förskolan.
Kyckling och sallad med någon typ av vinägrett på
Massa grönt te och vatten mellan måltiderna och detoxtablett på kvällen.

Lunchen:


Kommentera här: