Listor

Gillar ni listor? Jag gillar att göra listor. Listor över vad jag ska städa och i vilken ordning. Matlistor. Inköpslistor. Önskelistor. Packningslistor osv. Här kommer en lista eller två:

Saker som jag ser fram emot:
  1. Kräftskiva på lördag
  2. Lowes fyraårs kalas på söndag
  3. Varannan onsdag på Oasen (Medialutvecklingscirkeln)
  4. Close-up båten
  5. Alla superbra band på Close-up båten
  6. Att ha en säng på Close-up båten som jag bara delar med G
  7. Julen
Saker som jag inte ser fram emot:
  1. Svåra matteuppgifter
  2. regn när jag måste gå någonstans
  3. För tidiga mornar
  4. Kyla och att frysa
  5. ledsna barn vid lämning eller hämtning på dagis
  6. Fylla år, v i l l inte bli äldre, alls, blää
  7. Att oroa mig, gör jag, för ofta och för mycket

(Mille ser på båtar)

Fast det är inte så ofta jag följer dom..

Kommentera här: