Tillbaka igen

Har haft en liten bloggsvacka men nu är jag tillbax.
Det har regnat och jag har haft en del grejer i skolan som tagit tid och energi så bloggandet har fått ge vika. Mille är så ledsen när jag lämnar honom och det tar också på mitt psyke. Har även varit en gnällkärring på Lowes avdelning för jag tycker att de inte ser till att han har rätt kläder på sig ute fast jag ser till att allt ( och lite till) finns på plats. Det känns inte så kul att hämta en blöt och smutsig fyraåring med jympadojjor på sig när det regnar.. Att han gillar att "simma" i sandlådan är väl inte hans fel, låt honom göra det men se för gudskull till att han inte han bara jeans och tröja på sig! Gnäll, gnällkärring det är jag det just nu..
Dessutom löper hunden och det blir en massa extra jobb då hon är så dålig på att hålla rent efter sig, undrar hur andra gör när deras hundar löper? Vi stänger av delar av huset så hon inte kan vara överallt så det blir lättare att städa.
Nu är det inte tänkt att detta ska vara en gnällblogg men detta inlägg blev visst ett sånt!
Men solen skiner ialla fall idag!!

Kommentera här: