En sån lördag

Idag är det en sån där lördag som man bara vill vara.
Lowe är fortfarande hängig och har sovit dåligt inatt. Nu har han ont i huvudet och G ska köra till apoteket och köpa med febernedsättande.
 
Jag känner mig lat och omotiverad men ska slänga in mig i duschen och sen får vi se vad dagen har att bjuda på.
Kanske jag får ett ryck och rensar lite i garderoben senare.
Den är överfull med grejer som vi slängt in där när vi inte vetat var vi skulle lägga grejerna.
Så nu får knappt mina kläder plats.
 
Sen hade det varit trevligt att åka hemmifrån på kvällen (gärna utan barn, skulle behöva tanka lite vuxenenergi. Det har blivit lite väl mycket om och kring barnen den senaste tiden.) men vet inte vart vi ska åka, man kan ju inte bara våldsgästa folk hur som helst ju! ;-)
 
Ha en trevlig lördag!♥

Kommentera här: