Freedag

Idag har jag haft dagbarn då en av dagmammorna här i området skulle på begravning.
Jag väntade på att tre barn skulle dyka upp men det kom bara ett så det har varit en väldigt lugn dag och det var tur det för (antagligen) på grund av åskan så har jag haft förfärligt ont i huvudet idag.
 
Igår kväll fick Lowe feber och mådde dåligt så G är hemma idag och tar hand om honom, de har fått vara på övervåningen undre dagen och det har gått jättebra.
Synd att det alltid ska bli så, att när jag jobbar så blir något barn sjukt och vi förlorar pengar istället för att tjäna pengar då vab bara ger 80 % av lönen.
Hade jag inte haft jobb idag så hade jag kunnat haft Lowe hemma utan att någon vabbade. Jaja, nu är det som det är och jag kan ju erkänna att det är ganska mysigt att ha gubben hemma så här på en vardag.
 
En "ny" gubbe till och med!
Han är såå Fin!
 
Mums!♥
 
 
 

Kommentera här: