Mat igen och igen och igen

Min blogg har blivit tråååkig. Allt handlar om vad och när och hur jag äter. Jaja men så ser mitt liv ut just nu och åtta veckor framåt. Det skulle vara bra om jag fick in lite styrketräning på gymmet också men vi får se, jag funderar på att köpa en PT en timme så jag får en riktig genomgång  och ett helt gympass visat för mig (trodde det skulle ingå i denna tävling, men men..?) för jag känner mig så jäkla osäker.
Kanske den höga summan ändå kan vara värd det för att komma igång med gymmandet..?

Jag tror jag är ganska stark i grunden och skulle nog kunna träna till mig snygga muskler om jag bara visste hur och blev av med fettet (och huden inte minst) som sitter över dom och tid har jag ju egentligen det enda problemet är att ta sig till gymmet (åker ju inte buss och kör inte bil och att gå är för långt) och HUR man gör lixom..

Maten 125 g makrill i tomatsås, 200 g grönsaker, 40 g (okokt vikt) basmatiris.

Kommentera här: