Herre jösses alltså!

Vilken helt underbar liten weekendtripp vi har varit på, jag är totalt avslappnad nu och bara sitter och suckar med ett leende på läpparna, hoppas känslan sitter i läääänge!
 
Jag och G åkte igår morse till Bålsta och kom hem mitt på dagen idag men det känns som vi varit borta flera dagar.
 
Vi har bubblat bubbelpool tills vi var skrynkliga som små russin, badat ångbastu tills vi inte klarade mer och jag har vait på den mest fantastiska ansiktsbehandlingen ever!
 
Sen spaade jag med olika duschkrämer och peelingar och masker och gud vet vad, helt freaking fabulous!!
 
Där i mellan har vi fikat godsaker (nyttiga sådanna som tex torkade fruktbollar med kokos på och uppiggande smoothes med ingefära mm).
 
Och sen middagen, Middagen, åh, vilken underbar mat och i lagom portionsstorlekar,
vi åt Kalixlöjrom på toast med tillbehör till förrätt och Helstekt biff med rostade rotfrukter, mandelpotatis och
portvinssky, sen var sin osttallrik och efter det blev det dessert där G åt Krokantparfait med kanelkokta körsbär och jag åt två sorters sorbet med chokladflarn och färsk frukt.
Heeelt underbar mat!!
Vi drack en del vin och drinkar också, det måste man få göra när man är barnlediga, eller hur?! ;-)
 
Sen var det den mjukaste och bekvämaste sängen som jag sovit i och den gled inte isär när man sov i mitten som hotellsängar som jag sovit i haft en förmåga att göra och när vi får sova utan troll i sängen som trängs om mittutrymmet så vill jag ju få sova där.
 
Bildkavalkad:
Utsikt från rummet mot Mälaren.
 
"Vårt" spabad som vi hade helt för oss själva, inne satt folk och trängdes i ett liknande kar.
 
 
 
Spaprodukter som var jättebra!
 
 
 
 
 
 
Vi blev så förtjusta i allt ihop så vi har redan bokat en ny vistelse i november då med viprovning på schemat!
 

Kommentera här: