Om att vilja resa bort

Den åttonde januari så åkte jag, morsan och dottern till Tenneriffa. Det var så underbart att ha något att se fram emot under den mörka årstiden och när vi kom hem så var allt lite lättare, jag tror jag behöver åka bort under vintern för att överleva mörkret..
 
Nu var det ju så att morsan bjöd på den underbara resan och vi har inte råd att göra det igen men det skulle vara härligt att resa bort, kanske bara jag och G, hoppas vi vinner lite pengar eller något under tiden får jag titta på bilder från Tenneriffa så som det var när vi var där:
 
 

Kommentarer:

1 Marie-Louise:

skriven

Åh så mysigt jag älskar Teneriffa :) Vart på Teneriffa var ni?
Jag har vart där 3 gånger på rehabresa för min reumatism och jag längtar alltid tillbaka. Både till ön, vädret och alla behandlingar. Kram

Svar: Vi var på ett all inclusive hotell som heter Sandos San Blas Nature Resort och som ligger i San Miguel de Abona. Vi hade en riktig slappar semester så vi såg faktiskt inte så mycket av Teneriffa då vi mest var på och runt hotellet. Jag vill så gärna åka tillbaka och verkligen se mig omkring och åka upp till vulkanen och så, det får bli nästa gång. Kram
Avell

Kommentera här: