Lördag

G har en spelning med bandet ikväll men jag blir hemma med barnen åter igen :-(
 
Men vi ska ha en barnfri date i morgonkväll istället och det blir bra det med!
 
Det är så otroligt varmt idag så jag håller på att smälta bort, men jag ska inte klaga för snart blir det väl kallt igen fast det känns som ljusår bort till vintern och kylan.
 
Vi tog en lång sovmorgon imorse och det var jätteskönt, sen har vi flyttat runt böcker och G har rensat i sina samlingar med saker. Vi tänker lite olika där, när det gäller saker men jag hoppas han inte blir sur när jag vill slänga och han vill behålla, jag tror inte att den som har mest när den dör vinner helt enkelt. Det tror inte G heller men han sparar mer än vad jag gör iallafall.
 
Nu ska min stjärna snart ge sig iväg och spela gitarr inför en massa söta tjejer och jag ska sitta här hemma och vara sotis...
 
Nä, jag bara skoja men lite känns det kanske men det viktigaste är att han har en rolig spelning och att det går bra för hela bandet, det förtjänar dom!
 
Heja Skellington!
 
Några bilder från igår:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: