Sorgfredag

Fy, det känns jobbigare än vad jag trodde att det skulle göra idag.
 
Jag trivs så bra på förskolan med alla fina människor och barn men jag valde bort det, en del på grund av min panikångest (om jag ska vara ärlig) och en stor del på grund av hur förskolan ser ut med stora grupper och stress både för barnen och pedagogerna men jag kommer sakna alla så enormt mycket.
:-(
 
Men det kommer bli bra som dagmamma igen också, att vara självständig och att kunna ge några barn min fulla uppmärksamhet, se barnen hela dagen och vara ledig en dag i veckan är inte heller helt fel!
:-)
 
Nu går det inte att dra på det längre nu måste jag göra mig färdig för avsked både på trollens förskola och min egen, det kanske kommer bli lite tårar i ögonvrån till och med idag, fy!
 
Men sen börjar SEMESTERN!
 
(Bild från förra sommaren)

Kommentera här: