Förlåt och tgif

Hej bloggen ;) ,sorry för ickeexisrerande blogginlägg men jag har helt enkelt inte orkat med.
 
Ska försöka bättra mig. 
 
Började veckan med att ryggen började strula igen,  har knappt kunnat lyfta dagbarnen i och ur stolar och vagnen så vi har varit hemma på gården hela veckan.  Som tur är har jag inte haft så många barn denna vecka. Det blir en lugn dag idag med med bara tre barn och en liten som jag behöver lyfta så det ska nog gå bra. 
 
Nog om jobb.  Jag fortsätter med mitt lchf,  det funkar bra men det känns som att jag går upp i vikt?  Jag vågar inte väga mig för att jag är rädd för vad den ska visa.  Jag äter ganska strikt utan en massa mjölkprodukter men ibland blir det lite cf eller grädde i maten.  Funderar på om jag måste börja väga maten och kolla upp hur mycket det egentligen blir i kalorier och kolhydrater men vill helst inte hålla  med sånt. 
 
Hemma ser livet ut som vanligt,  jag bråkar med finntrollen om att gå upp på morgonen,  disken och sånt,  G jobbar oxå och repar och är oxå väldigt trött så här ibörjan så livet känns inte riktigt i topp just nu kan man nog säga. 
Något som är på topp iallafall är hemma odlingarna,  tomaterna växer  ( fast det blir nog inte så mycket som förra året)  och chillin eller om det är paprika (har lyckats blanda ihop plantorna)  växer oxå så det knakar! 
 
 

Kommentera här: