Minifestival!

Hallå där!
 
Det var ett par dagar sen, hoppas att allt är bra?!
 
Jag har insett att min kropp inte fixar att äta så mycket fett så nu lägger jag om kosten igen, jag har gått upp utav det jag ätit och tror att på grund av min magsäcksop så måste jag äta med liberal lchf istället så nu drar jag ner på fettet och lägger till mer grönsaker. I morse körde jag intervaller på löpbandet det gick bra och jag blev svettig vilket är ganska ovanligt (har en skum kropp som inte svettas särskilt mycket vilket jag tror är dåligt i träningssammanhang).
Om nio dagar åker vi till Prag och då vill jag under en viss vikt så nu lägger jag på ett kol när det gäller det.
 
 
 
Nog om kroppsfixering, igår gick jag och G på minifestival här i Handen.
 
Det var riktigt kul faktiskt och vi träffade lite kul folk och  hängde en stund på Handens museum. Vi missade ju punkspelningen på Gula villan förr-förra helgen men nu var vi där och såg en del band.  Det var faktiskt riktigt hög kvalitet på banden vilket var riktigt kul. Bäst var nog Zombie Space Pirates som spelade någon typ av psykobillieaktig musik och Drakeld (Agnes och Martin) som kör medeltidsinspirerade visor. MaidaVale var också riktigt bra, de spelade någon typ av sjuttiotalsinspirerad rock´n´roll.
 
Här är en länk till Gs blogg  som har bättre bilder på kvällen än vad jag fick till!
Och så den obligatoriska bildkavalkaden då:
Smash
Reaktion
Drakeld på Handens museum.
Zombie Space Pirates:
MaidaVale:
 
 
 
 

Kommentera här: