Torsdag

Fasiken vad dagarna rullar på snabbt just nu. Hinner ju inte med att blinka förens det har gått en dag, snälla bromsa ner nuuu.
 
Torsdag alltså, jag har fem dagbarn om dagen och det är en perfekt siffra, jag hinner med barnen och de har jätteroligt tillsammans, det är så kul när det funkar.
 
Lite mindre roligt är det här jobbet när man ska vara ledig, jag blir så irriterad, när andra tar semester checkar de av med chef och kollegor och så är det klart, här måste man fixa och trixa med barn och kollegor och ha dåligt samvete att man tar ledigt för det blir jobbigt för de andra osv.
 
Skit, jag vill inte hålla på så, jag har fått godkänd semester det borde ju räcka, men nej då ska man dubbelkolla och ha sig, usch!
Men nu räcker det, om det blir någon mer ändring nu så får de fixa det själva jag vill inte veta.
Jag jobbar imorgon och på måndag sen är jag ledig till nästa tisdag och då ska jag inskola två nya barn, men det är då och nu är det semester igen snart, så snabbt som tiden går så är det nästan imorgon:-)
Å vad jag längtar!
 
Vi har sparat så vi kan lyxa lite och få äta ute varje kväll, handla och riktigt götta oss, det mesta är ju billigare där också så det kommer nog bli en del lyxande.
 
Ska försöka blogga via mobilen för jag släpar inte med mer än nödvändigt (så jag kan fylla resväskan på resan istället).
 
Flyget tar ju inte så lång tid, det tog ju längre till Teneriffa och dit gick det ju bra att flyga så det ska nog ordna sig, just nu vill jag bara åka och inte vänta längre men först måste vi ju fira blivande sjuåringen som ska få frukost på sängen imorgon och paket.
 
Mycket på gång alltså!
 
(Blandade instabilder)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: