Julen 2014

Oj vad fort dagarna mellan jul och nyår går?!
Julafton firade vi alla fall här hemma i lugn och ro tillsammans med svärmor och Gs bror som vanligt.
 
Tomten hade varit här när barnen vaknade och lämnat var sin julklapp till dem och han hade ätit upp fikat som vi ställt fram. Sen slappade vi runt här hemma tills Kalles jul började, då åkte G och hämtade gästerna.
 
Efter Kalle åt vi och sen startade julklappsinfernot då alla andra julklapparna som låg under granen skulle delas ut. Jag tror alla blev nöjda och glada och jag fick faktiskt julklappar jag med, jättefina saker ♥ av barnen och min älskling och svärmor och M.
 
Sen satt vi och moffade godis, njöt av våra klappar och såg på Karl-Bertil Johnssons julafton.
Sen var dagen över.
 
I mellandagarna har vi sovit, barnen har lekt med sina julklappar, jag har ritat och städat och tvättat (det är ett heltidsjobb att sköta det här hemmet när alla är hemma hela tiden.)
 
Imorgon är det Nyårsafton som vi egentligen skulle firat med finaste V, J och T men vi fick tyvärr ställa in för efter att mellantrollet legat sjuk förr-förra veckan så fick näst yngsta det och nu har de smittat mig med något som liknar influensan,,blää. Jag såg verkligen fram emot nyårsafton ju:(
 
 

Kommentera här: