Girls night out by sea med Birka Cruises

Jag och V har ju varit i väg på kryssning. En kryssning anordnad av Mgroup PR & Event.
 
Girls night out by sea.
 
Vi har haft jättekul!
Först när vi kom på båten bjöds vi på bubbel och diverse information och så var det prisutdelning, jag vann ett jättefint halsband från Carolina Gynning. Sen fick alla deltagare en väldigt välfylld goodiebag, efter det gick vi till hytten och klädde om.
Vid 20.45 var det middag med sällskapet. Gott och trevligt även det, efter middagen drack jag och V en massa drinkar och dansade långt in på morgonkvisten :-)
 
Sen sov vi i några få timmar, jag frös som en gnu tills jag kom på att man kunde sätta på värmen i hytten.
Meningen var att vi skulle äta frukost men det var jättelång kö så vi hann inte innan det var dags för vip-shopingen.  Vi som  var med på eventet fick gå in innan de öppnade och handla det vi ville i lugn och ro, tyvärr hade jag fel om att vi skulle få rabatt men jag köpte lite saker till mig själv ändå.
 
Sen vilade vi lite efter nattens bravader och vid två bjöds vi på lunch i restaurangen, jag åt en jättegod lax.
Sen var båten tillbaka i Stockholm och G kom och hämtade mig vid kajen.
 Mellansonen blev jätteglad för Hammarbyhalsduken och matchbiljetterna ur goodiebagen och Dottern fick både lösögonfransar och lösnaglar ur den samma!
Bildbomb:
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: