Lördag

Idag städade vi av det värsta under dagen, vi skulle verkligen behöva storstäda och tvätta skåp, lister, tak och fönster men jag hinner inte riktigt med och så är det så fruktansvärt tråkigt att städa så vi torkar lite på ytan istället. 

Hur gör ni andra, hur ofta storstädar andra egentligen?? 

Jag tycker vårt hus blir så skitigt och stökigt överallt så fort.

Sen på eftermiddagen kom V, J & lilla T. Vi grillade och drack nått glas rödvin tillsammans. 
Nu känns det verkligen som sommar och jag njuter verkligen av att vara på baksidan bland blommor och egenodlade växter och vår härliga soffa, jag vill halvligga i den och läsa pocketböcker hela dagarna, tyvärr har jag inte hunnit med det än..

Idag har jag haft min nya favoritklänning, jag bara älskar att ha den, den är så snygg och jag funderar på att försöka få tag på en till i en annan färg. 

Förresten jag måste nog vara den sista i världen som prövar Ricinolja för att få håret att växa snabbare men nu har jag iallafall börjat med det, ska bli spännande och se hur långt det kan bli över sommaren med hjälp av det några kvällar i veckan. Jag börjar ikväll att massera in det i hårbotten som jag läst. 




Kommentera här: