Healing

Har precis kommit hem från Oasen, där jag fick healing av Marica Broman. Det var tredje gången jag fick Änglahealing. Alla gångerna har känts totalt olika, första var jag mest nervös och kände hetta på de områden Marica healade och händer på mina fötter fast Marica inte stod där, andra gången blev jag helt avslappnad och det kändes som hela jag svävade och tippade med fötterna upp och huvudet ner i lutning, denna gång kände jag mej totalt avslappnad men fick upp en massa konstiga bilder i huvudet bla på ett barnhem?. Låter inte klokt, jag vet, men det och bubblor och annat var det jag ”såg” som drömmar men jag tror inte jag sov. Denna gång tippade jag inte men jag kände britsen rycka hela tiden, jag tror i takt till mina hjärtslag. Jag har inga speciella krämpor eller så jag vill få healade men vill ta del av upplevelsen och ”magin”. Jag hoppas och tror att det finns ”andra”, men vad de är har jag ingen aning om, änglar, andar, spöken, gud? Vill så gärna uppleva mer men det har inte hänt än. Ser mig själv som en sökare som hoppas finna något litet att tro på. Men en gud som är allsmäktig ger jag inte så mycket för, jag tror vi alla är våra egna gudar eller något åt det hållet i alla fall.

 

/Bilden är lånad från mediumpaqo

Kommentera här: