Tack för regnet!

Det regnar och det är jättebra! Jag får pausa lite från utomhussysslor och utomhusträning idag. Igår fick jag skoskav, så idag blir det ingen 5 kilometare. Ska testa en träningsdvd med Paolo Roberto som följde med en tidning i våras, så fort jag kan få alla att länma vardagsrummet. Jag vill inte ha skrattande publik! Jag har ganska svårt med kordinationen när det gäller sån typ av träning, eller jag tror jag gör exakt som den som håller i träningen men upptäcker sen att jag gör upp när denne gör ner osv. När jag provade Friskis och svettis med dottern så skämdes hon för mig nog för mig som helatiden envisades med att gå åt fel håll, hoppa när alla kom ner mm. Men jag tyckte jag gjorde jättebra.. Igår kännde jag mig lite bättre när det gällde hungern så nu har jag nog kommit över det värsta med Nutrilett.

Kommentera här: