Häxor, troll, spöken och annat spännande

Jag har i hela mitt liv varit nyfiken på alternativa religioner/ naturreligioner som tex Hedningar och Wiccaanhängare mm. Jag har läst massa böcker om häxor och tycker det är jätteintressant men jag har aldrig träffat någon på ”riktigt”, eller ingen som har gått ut med det i alla fall, men skulle tycka det var otroligt spännande om jag gjorde det någon gång. När jag var barn var jag ofta hos min mormor och där lekte jag mycket själv utomhus. Bakom huset fanns ett berg där jag ofta lekte att det bodde troll, berget hade en slät vägg som med lite fantasi kunde vara en stendörr, där jag la mat och gåvor till trollen. Redan då ville jag tro på övernaturliga saker men jag har aldrig sett något. Jag vill också gärna tro på spöken men har aldrig känt av någon närvaro någon gång. Det närmsta övernaturliga jag har varit med om var när min mormor i en dröm sa hejdå till mig strax innan hon gick bort.. Jag går även på Healing (för att det är så spännande och jag har en lite trasig själ) och då har jag känt stark värme ena gången och att jag blev lutad med huvudet ner och huvudet upp fast jag låg helt plant på en massagebänk en annan gång, det var en annorlunda upplevelse. Jag ska även gå på en Medial utvecklings cirkel i höst, det ska bli spännande!

Kommentarer:

1 Marica Broman:

skriven

Heja Victoria !! Bra skrivet !

2 Sara Nilsson:

skriven

Du anar inte hur lika vi är!! Har läst jättemycket om wiccarörelsen mm Är väl en sökare antar jag. Har en vän som "utbildat" sig till medium, mycket intressant! Har varit hos olika medium genom åren och är övertygad om att det finns en värld som inte alla ser. Ska bli intressant att höra om din resa! Kram kram

3 Abelvilja:

skriven

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

4 Avell:

skriven

Tack!

Kommentera här: