Att gå i ide

Jag tror jag kanske håller på att gå i ide. Det enda jag vill göra just nu om dagarna är egentligen äta en massa och soooova. Jag är så föbaskat trött och hungrig hela tiden.

I natt så var det ett jäkla liv på Mille som skrek och bråkade, han skulle först inte sova bredvid mig, sen inte bredvig G, sen inte alls, sen var han arg på kudden, täcket, Lowe, sig själv osv.
Jag ville bara sova så jag blev vansinnig och tillslut efter vi byttplats med varandra hit och dit ville han att jag skulle ligga bredvid honom och jag var beredd att öppna dörren och kasta ut ungen.

Jag måste få sova, Jag behöver sova sammanhängande sömn och inte bli störd för då blir jag helt störd.
Synd att man inte kan välja att gå i ide som människa för då hade jag helt klart flytt fälltet och krypit ner i en grotta och inte kommit tillbaka förens till våren!

Klicka på bilden och se där! Intressant artikel!

Och nej, denna bild har jag inte målat den är lånad!!

Kommentera här: