Kursdag 1

Underbart, spännande och väldigt intressant!

Dagen började dock inte så, G klev in genom dörren vid 4.30 imorse och hunden började skälla, jag flög upp av skallet och slängde upp ögat och fick då in något i mitt konstiga öga så det kändes som någon hällt syra där.

Jag försökte skölja med vatten, ta ögondroppar och grina men inget hjälpte.

Tänkte att jag antagligen kommer vara tvungen att skippa kursen och åka till ögonakuten men jag ville vila lite först. Det gjorde inte så hemskt ont när jag hade ögat stängt så ja la mig igen och lyckades somna.

När klockan ringde så öppnade jag ögat mycket försiktigt och det gick.
Det var rött och mycket irreterat men det smärtade inte.

Phu, jag kunde gå på kursen!
Gjorde mig iordning och åkte iväg till lokalen.

Sen började dagen och höll på från 10 till 16.15 och jag är så nöjd.

Kursen heter Ursprungsplanen med Carola Livia Lind och en mer fantastisk person har jag aldrig träffat.

Nu måste jag smälta allt som hänt idag och ladda baterierna till imorgon då den fortsätter!

Heja New age!!
Namaste på er allihopa♥



Kommentera här: