Jobbat hela dagen

Jag har jobbat hela dagen. Skulle ha fyra dagbarn men det kom bara ett, Mille och Lowe var också hemma förstås.
Lätta pengar såna här dagar men det är inte mitt fel att dagbarnen inte dyker upp.
Jag tror min chef kommer bli lite sur på föräldrarna som säger att de behöver omsorg och så kallar de in en vikarie extra och så behövs det igentligen inte då barnen inte kommer.

Jaja, jag får iallafall betalt för det jobb jag gör så för mig spelar det ingen roll om det kommer ett barn eller tio, jag gör ett bra jobb ändå.

Synd bara att föräldrarna inte hör av sig i god tid så jag slipper handla mat och fixa till fler barn än som dyker upp, tur att mina egna barn (de stora) gillar mat!



Idag började jag min lilla Detox.

Har läst att torrborstning ska vara bra för huden och speciellt när man vill rensa ut kroppen så det tänker jag köra varje morgon.
Det var faktiskt riktigt uppiggande. 

Man ka ha en naturborse och borsta huden nere från och upp mot hjärtat med bestämda tag.

Sen dricker jag grönt te under dagen som också är bra.
Gröt till frukost.
Potatis/purjolöksoppa till lunch.
Samma till mellanmål.
Kyckling och råkostsallad till middag ( jag vill inte bara äta sallad så därför blir det kyckling).
Mer te och utrensande tablett till kvällen.

Mycket vatten under dagen.

Inget koffein, alkohol eller kemikaler/ tillsatser denna vecka helt enkelt!

Kommentera här: