Tisdag

Ska strax på utvecklingssamtal på Milles förskola igen, det känns som det var igår jag var där och hade samtal, undrar lite hur ofta såna här samtal igentligen behövs? Det är klart att man behöver prata om barnens utveckling men det känns som om vi har så pass bra kontakt med pedagogerna att det mesta redan är sagt i dörren vid hämtning och lämning.

Sen måste jag jobba ikapp lite med skolarbete som jag inte hann med igår då jag jobbbade. Ska hinna med ett yogapass och en liten PW också och helst innan kl två då det är Vegadagen idag och det firas på dagis med massa aktiviteter och skoj, tyvärr är jag osäker på om jag har några kontanter hemma så vi får se om vi har råd att köpa lotter och fika elller om vi får avstå...

Jag idag:

Tröja Blingo, jeans Espirit, linne HM, Halsband okänt.

Kommentera här: