Dum

Jag känner mig så jävla korkad.
Jag ska läsa psykologi A denna termin men jag fattar ingenting.
Jag går ju på en folkhögskola.
Vi har inga böcker eller sånt och en del uppgifter utförs via diskussioner mellan eleverna, läraren slänger ut ett antal frågor som vi i gruppen ska svara på tillsammans.
Folk i min grupp skriver så långa och svåra texter med svåra ord och uttryck så jag fattar ingenting, alls.
Just nu vill jag inte vara med längre, bara ge upp och strunta i alltihopa.
Jag känner mig så urbota dum och liten för jag fattar ingenting.
...Suck...

Kommentarer:

1 Guru:

skriven

Men du är inte dum.Du har många klarsynta tankar som dom som använder för svåra ord har tappat bort i allt ordbajseri.Orden blir viktigare än vad dom betyder.Du klarar dig bra,puss.

Svar: ♥ Tack!♥
Avell

Kommentera här: