Måndag

Jag lämnade barnen på dagis idag för första gången på länge.
Lowe funkade jättebra antagligen för att vi gick dit tillsammans med hans bästis och lämnade samtidigt.
Mille skulle jag ju vara med och ha en liten inskolning men efter en timme så kom en av pedagogerna fram och undrade hur jag ville göra och då vaklade jag i mitt beslut att vara med honom tills han var trygg och sa att jo, jag kan väl gå nu lite frågande och hon tyckte det så jag sa att mamma går om en stund till Mille och då tänkte han börja vinka men kom av sig och jag gick och hämtade väskan.
När jag kommer ut igen så är Lowe ledsen för att någon bitit honom och Mille blir påverkad av Lowes gråt och börjar också gråta.
Sen säger jag hejdå och Mille kastar sig baklänges på marken och skriker efter mig när jag går. En annan fröken säger att vi ringer om det går dåligt och jag går ut genom grinden. Jag hör hans skrik när jag går gatan ner...
 
Fy fan vad jag hatar detta!

Kommentarer:

1 Veronica:

skriven

Usch!! Lider med dig! Fasar för när thera ska börja förskolan... :( men vad ska man göra.. Kram

Svar: Kram
Avell

Kommentera här: