Tjock, tjock, tjock!!

Faaan!
Jag går upp i vikt i en rasande fart helt plötsligt.
Den här jäkla LCHF passar inte mig eller så äter jag helt galet.
Jag tänker på mat och vikt hela tiden och hur och vad jag ska äta och när.
Jag har ätstörningar (fast det har jag nog alltid haft tror jag).
Att äta eller inte äta, banta,banta, banta eller frossa det är vad som cirkulerar i mtt huvud dagligen de senaste åren.
Kan man ha ätstörningar fast man är tjock?
Hur har man ett "normalt" förhållande till mat?
Och hur kommer man igång med träning eller vanlig vardagsmotion egentligen??
Jag vill bara äta utan att tänka på det, inte hitta olika dieter och grejer att förändra kroppsvikten men samtidigt vill jag verkligen inte gå upp i vikt som jag visst gör nu, i rasande fart dessutom.
Fy fan!
Nu blir det Nutrilett och vatten ett tag fast vi ska ha kalas och goa vänner på middag imorgon...
Mvh Tjockäcklet

Kommentera här: