Torsdag

Idag känns tröttheten bedövande. Jag skulle bara vilja ligga i sängen hela dagen och inte göra någonting men har inget att skylla på så det går inte.
 
Småtrollen är pigga och krya och klättrar på väggarna men jag orkar inte hitta på något.
 
Halvligger i sängen med datorn i knät och försöker koncentrera mig på uppgifterna i svenskan men käner mig yr och snurrig och har dåligt samvete för att sängen är obäddad, köket stökigt ( vad f-n är det som luktar igentligen?!) och dammtussarna virrvlar runt överallt i huset stora som övergödda råttor...
 
Igår var jag och G på föräldramöte på Teddys skola. det var trevligt och givande och framför allt var det ett skäl till att komma ut ur huset och vara utan barnen en stund, jag hade inte bråttom därifrån när mötet var slut så att säga!
 
Vi ska på utvecklingssamtal i eftermiddag med Molly i samma skola, det är mycket sånt så här i början på läsåret.
 

Kommentera här: