Lata dagar

Jag har påbörja att packa min resväska, den fina, stora rosa som jag tillslut kom iväg och köpte.
 
Vi ska bara vara borta en vecka men det här med packning är himelens svårt alltså.
 
Hur mycket ska man ta med och vad?
 
Det står faktiskt att man ska klä sig i "middagsklädsel" när man ska äta middag och det betyder väl att man är lite finare än på dagen vid poolen, eller hur?!
 
Så nu har jag planerat att packa ner fem klänningar som jag kan ha på middagen och två par klackskor till det, det måste ju räcka fast jag får ha samma klänning två gånger med olika smycken och sånt då, för jag har inte fler fina klänningar.
 
Datorn måste jag också ta med då jag måste jobba lite i skolan även på semestern då jullovet är slut då. Molly ska också få med skoluppgifter som hon måste göra så det är inte bara fun and games ;-)
 
Jaja, nio dagar kvar så jag hinner nog packa om tusen gånger om jag känner mig själv rätt!
 

Kommentera här: