Magen

Jag har glömt bort att ge er en liten uppdatering om magen och operationen och allt.
 
Jo, så här ser den ut nu, jag tycker naveln ser väldigt konstig ut och ärret runt om den syns jäkligt mycket. Magen svullnar dessutom upp ju längre dagen går och jag bär fortfarande gördel (det ska man göra så länge man kan) men slarvar en del med den då den är obekväm och jobbig. Jag tejpar ärren fortfarande också ( ingen tejp på bilderna dock) och för ett tag sen köpte jag en mycket dyr salva som ska minimera ärr men jag har inte börjat med den än ordentligt.
 
Jag är fortfarande jättenöjd med min mage men om jag fick skulle jag vilja ha en lite finare navel, kanske man kan få en korregering så småning om.
Det ser ibland ut som om naveln sitter snett men det är på grund av svullnaden som kommer när jag slarvat med gördeln förhoppningsvis.
Magen kan ändra utseende många gånger innan den ser ut som den ska i upp till ett år så vi får se om ett tag igen hur den ser ut då!
 
(Ursäkta de suddiga bilderna, jag orkade inte plocka fram stativ och fixa så jag tog bara bilderna på mig själv. Det är lite konstiga skuggor från lampan också)
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: