Bara gnäller

Det är inget roligt att blogga just nu.

Jag bara gnäller och gnäller och det vill ju ingen läsa.

Det är tungt i livet att vi är sjuka hela tiden och inget fungerar. Vi har problem med tonåringarna (inte bara den äldsta alltså) också just nu, det är kuratorer inkopplade och jäkligt jobbigt...

Jag ligger efter i skolan, träning,städning och i huvudet. Det känns faktiskt som att vada i gytja just nu.

Jag är i alla fall glad över att min äldsta son faktiskt verkar gladare nu med mer framtidshopp och att han gör det vi kommit överens om, Hejja på gubben!

Jag hoppas att våren är här för att stanna nu och att allt vänder även för oss. Jag ska jobba nästa vecka som dagmamma och behöver all ork jag kan få så nu måste jag bli frisk.

Jag vill faktiskt till gymmet, nu när jag har vågat mig dit och lärt mig så vill jag ju dit och träna.

Nu är det bara två veckor kvar sen är min träningstid slut (om jag inte köper träningskort förstås) och jag går i mål. Jag vill och hoppas att jag är nere på 70 kilo då men vi får se hur det blir med det.. Hoppas, hoppas!!

Jag vill verkligen det!!

Kommentera här: