Ja, jäklar!!

Vet ni, jag tycker faktiskt att jag är jäkligt fantastisk!

Vi satt i går och pratade och kom fram till att jag har sen i början på -08 gått ner 57 kilo...

Kan ni fatta FEMTIOFUCKINGSJU kilo!!!

Vad fan gnäller jag om, hur kan jag känna mig misslyckad när vikten står still och jag inte går ner tillräckligt fort?!

Jag är ju bäst och jag vet att jag kommer gå ner de sista tre ynkliga kilona som jag har kvar för att "gå i mål" snart. Visst, det har tagit fyra år men vad spelar det för roll, jag har ju fått Mille också i mellan.

Jag är fantastisk, eller hur!!

Jag kommer inte åka till Iform i dag för jag är fortfarande förkyld och har massor att göra inför nästa vecka då jag ska ha dagbarn hela veckan. Jag har en filosofiuppgift som jag måste hinna med också. Ahh, denna stress!

Kommentera här: