Mat och ilska

Lunchdax, kanske lite lite mat men jag har så jäkla ont i magen idag antagligen ägglossning med tillhörande spänd och uppsvullen mage som ömmar:( .

Sen så blev jag så himla arg för en stund sen.

Några av barnen som är här tycker det är så väldigt roligt att jaga Mille som lek och Mille blev injagad i pidestalen så en av de finaste ljusstakarna som vi fick i bröllopspresent gick i tusen bitar över golvet.

Åh, vad ledsen jag blir, svor gjorde jag visst också *skäms lite* men det finns vissa saker jag är rädd om och jag tycker inte jag ska behöva tömma huset på sånt när jag har dagbarn eller barnens kompisar här, utan de får följa våra regler om att inte springa runt eller jaga varandra innomhus! Jag förklarade för barnen varför jag blev så arg för att jag blir ledsen när något speciellt går sönder och de berättade om när de blev arga och ledsna så det blev något bra ur det dåliga ialla fall.

Kommentera här: