Samma samma

Vi är fortfarande sjuka och Mille stammar lika mycket i dag. En positiv sak är att vikten äntligen har börjat röra på sig igen åt rätt håll.
Vågen visade 73,4 nu på morgonen.

Hoppas, hoppas den förtsätter så nu, inga mer vätskaansamlingar i denna kropp!!

Vi vilar och tar det lugnt och försöker kurera oss så gott vi kan.
Om Lowe är feberfri i dag får han gå till dagis i morgon för han är så jobbig att ha hemma, gnäller och är uttråkad hela tiden.
Mille mår sämre än honom och det märks, han vill sitta och vila och se på film och inte alls lika aktivitetskrävande.

I eftermiddag ska jag till ögonkliniken där jag lasrade mina ögon för att kontrollera synen och om jag kanske måste korrigera det eller inte.
Jag tycker att synen är bra men ibland tror jag att jag ser dåligt på håll men det kanske bara är så att jag är väldigt torr i ögonen. Jag ska även hämta läkarintyg på att jag ser bra utan glasögon till körkortet.
Planerar ju att börja köra bil igen snart. (Har körkort men har inte kört bil på måånga år pga olika omständigheter men ska börja träna när våren kommer.)

Kommentera här: