Pressa

Middagen bestod av 40 g (okokt vikt) ris, 150 g kyckling, 200 g grönsaker och 30 g majonnäs.

Oh jäklar vad mycket mat, jag fick verkligen kämpa på slutet men ett löfte är ett löfte och allt gick i tillslut.

Jag är väl inget fan av majonnäs men när jag blandade runt det med riset gick det i, fast det spelar ingenroll egentligen, jag kan typ äta vad fan som helst bara jag blir mätt.

Mat är tråkigt och ganska intetsägande och det är så jobbigt att laga för att sen bara käkas upp på en pisskvart.

Jag har även bestämmt att lugna ner mig med vattnet dels för att jag är trött på att springa på muggen stup i kvarten och dels så kanske kroppen slutar att samla på sig vattnet om jag dricker mindre så nu ska jag dricka rimligt istället för hela tiden.

Nu borde jag egentligen lämna in filosofiuppgifterna denna vecka men tänker ta en varm dusch och sen rypa ner i sängen om barnen tillåter!

God natt alla där ute!

Nä, just det jag kan ju inte lägga mig än för när jag smält middagen så är det ju dax för kvällskvarg oxå, jo hur ska den få plats?!

Kommentera här: